• Reklamacje i zwroty


📦 ZWROTY TOWARÓW


✅ Możliwość zwrotu do 30 dni

  • Zakupy w naszym sklepie objęte są 30-dniowym prawem do odstąpienia od umowy.

  • Bez podania przyczyny – wystarczy zgłosić zwrot przez formularz kontaktowy lub e-mail.

  • Towar musi być nieużywany, kompletny i w oryginalnym opakowaniu.


📋 Jak dokonać zwrotu?

  1. Skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od daty odbioru zamówienia.

  2. Otrzymasz od nas instrukcje dotyczące odesłania towaru.

  3. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania i weryfikacji produktu.


⚠️ Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z § 8 Regulaminu, prawo zwrotu nie przysługuje, jeśli:

  • Produkt został wykonany na indywidualne zamówienie (personalizowane).

  • Towar ma krótki termin przydatności lub ulega szybkiemu zepsuciu.

  • Produkt był zapakowany w zapieczętowane opakowanie, a opakowanie zostało otwarte – ze względów higienicznych i zdrowotnych.

  • Towar po dostarczeniu został nierozłącznie połączony z innymi przedmiotami.

  • Zwrot dotyczy programów komputerowych, nagrań audio lub wideo – jeżeli opakowanie zostało otwarte.

  • Dotyczy prasy, periodyków, czasopism – poza prenumeratą.

  • Cena produktu zależy od zmiennych na rynku finansowym, niezależnych od sprzedawcy.


🛡️ Przykłady produktów niepodlegających zwrotowi:

  • Otwarty lub używany wibrator, masturbator, kulki gejszy itp.

  • Bielizna lub produkty erotyczne rozpakowane z oryginalnego opakowania.

  • Towary z indywidualnym nadrukiem lub grawerem.

  • Rozpakowane środki intymnej pielęgnacji lub lubrykanty.


📞 Masz pytania? Skontaktuj się z nami




📦  Reklamacje Towarów 


1. Odpowiedzialność Sprzedawcy

  • Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność towaru z umową – zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.

  • Reklamacje można składać:

    • na adres e-mail: [wskazany w §2 Regulaminu]

    • na adres pocztowy: [wskazany w §2 Regulaminu]

  • Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową przez 2 lata od chwili dostarczenia.


2. Gwarancja

  • Jeśli na produkt udzielono gwarancji – informacja o niej oraz jej warunkach dostępna jest na stronie produktu.

  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.


3. Uprawnienia Kupującego Uprzywilejowanego (Konsumenta)

W przypadku braku zgodności towaru z umową, Konsument ma prawo żądać:

  • Naprawy towaru,

  • Wymiany towaru na nowy,

  • Obniżenia ceny,

  • Odstąpienia od umowy – w określonych przypadkach.


4. Kiedy możliwe jest odstąpienie od umowy

Kupujący może odstąpić od umowy, jeżeli:

  • Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,

  • Nie doprowadził towaru do zgodności w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności,

  • Towar mimo prób nadal jest niezgodny z umową,

  • Brak zgodności jest istotny i uzasadnia natychmiastowe odstąpienie.

Wyjątek: Nie można odstąpić od umowy, jeśli niezgodność towaru z umową jest nieistotna.


5. Obowiązki Sprzedawcy i Kupującego

  • Sprzedawca odbiera towar przeznaczony do reklamacji na własny koszt.

  • Konsument musi udostępnić towar Sprzedawcy (np. wysyłka).

  • W razie odstąpienia od umowy, Konsument zwraca towar na adres:
    ul. Orzechowa 28/7, 50-540 Wrocław
    na koszt Sprzedawcy.

  • Zwrot pieniędzy (całkowity lub częściowy) następuje w terminie do 14 dni od:

    • otrzymania towaru,

    • lub przedstawienia dowodu jego odesłania.


6. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Konsument może skorzystać z:

🛈 Skorzystanie z tych metod jest dobrowolne – zarówno dla Konsumenta, jak i Sprzedawcy.


7. Kupujący nieuprzywilejowani (np. firmy)

  • Do Kupujących innych niż konsumenci (np. przedsiębiorców) stosuje się inne zasady reklamacji – zgodnie z § 11 ust. 7 Regulaminu sklepu.

  • Sklep zamknięty
  • Warunkowy dostęp do sklepu

Potwierdź swój wiek


Czy masz ukończone 18 lat?